15 Mayıs 2019 Çarşamba

Ajan Salt (Salt)




Ajan Salt, esasında klasik bir soğuk savaş casusluğu filmi. Yine başrollerde Amerika ve Rusya var. Her zaman birbirlerine karşı paranoyak davranan bu iki ülkenin, birbirlerini alt etmek için akıl almaz planlar yaparak üstün konuma geçmeye çalışması tabi ki ana konu. Bu konu içinde de güzel Angelina Jolie yetenekli ajan Salt rolünde. Bana göre filmin en ilginç özelliği ise iki farklı sonu olması.
İkinci defa filmi izlerken sonunun aynı olmadığını fark ettim ama yanlış hatırlıyorum sandım. Biraz araştırınca gerçekten de iki değişik final bölümü olduğunu gördüm. Yani 2 farklı sonla biten bir film.

IMDB puanı: 6.4
Gösterim tarihi: 2010
Süresi: 1 saat 40 dakika
Türü: aksiyon, gizem, gerilim
Yönetmen: Phillip Noyce
Oyuncular: Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor, Daniel Olbrychski