30 Mayıs 2019 Perşembe

Şöhrete bir adım (Almost Famous)



Şöhrete bir adım, çok uzun ama sıkıcı olmayan bir film. Filmin süresini gördüğüm zaman epey bir ürktüm. Ama korktuğum gibi olmadı. Sonuna kadar sıkılmadan izledim. Esasında çok sevdiğim bir tarz olmamasına rağmen film aktı gitti. Filmin süresi IMDB de 2 saat 2 dakika görünüyor. Benim izlediğim sitede 2 saat 42 dakikaydı (director’s cut). Konusu ise 15 yaşındaki, rock’n roll tutkunu bir lise öğrencisinin bir dergide editörlük yapmasıyla başlayan macerası. Daha sonra da tesadüfen yollarının kesiştiği orta halli bir rock grubuyla turneye çıkıyor. Bol müzikli, güzel bir film.

IMDB puanı: 7.9
Gösterim tarihi: 2000
Süresi: 2 saat 2 dakika (2 saat 42 dakika director’s cut)
Türü: müzik, macera, dram, komedi
Yönetmen: Cameron Crowe
Oyuncular: Billy Crudup, Kate Hudson, Patrick Fugit, Frances McDormand, Jason Lee, Noah Taylor, Anna Paquin, Zooey Deschanel, Philip Seymour Hoffman, Jimmy Fallon