10 Şubat 2019 Pazar

Galaksi savaşçıları (Galaxy quest)




Galaksi savaşçıları için ilk olarak şunu demek istiyorum. Görünüşe bakıp aldanmayın. Esasında hiçbir beklentim yoktu bu film için. Sıkılırım ya da beğenmem diye düşünüyordum ama çok beğendim. Oyuncular zaten çok iyi, espriler çok güzel. Çok hoş ve eğlenceli bir film. İkinci olarak da şunu söylemek istiyorum; özellikle bu tarzı sevenler, muhakkak izleyin bu filmi, pişman olmazsınız. Film, bir bilim kurgu dizisi çeken oyuncuların başlarına gelen ilginç ve heyecan verici olayları anlatıyor.

IMDB puanı: 7.3
Gösterim tarihi: 1999
Süresi: 1 saat 42 dakika
Türü: macera, komedi, bilim-kurgu
Yönetmen: Dean Parisot
Oyuncular: Tim Allen, Sigourney Weaver, Alan Rickman, Tony Shalhoub, Sam Rockwell, Daryl Mitchell, Enrico Colantoni, Patrick Breen, Missi Pyle, Jed Rees, Justin Long