30 Mayıs 2020 Cumartesi

Benim Adım Feridun




Benim adım Feridun, en sevdiğim yönetmenlerden Çağan Irmak’ın bir filmi. Başından sonuna kadar düzeyli ve eğlenceli bir komedi filmi. Filmi, hep yüzümde bir gülümse ile seyrettim sonuna kadar. Bence IMDB deki puanından daha fazlasını hakkediyor. Şahsına münhasır bir karakter olan Ersan’ın, sevgilisinden ayrılıp bunalıma girince, hava değişikliği yapmaya karar vermesi ve başına gelen ilginç bir yanlış anlaşılma olayı filmin konusu. Ailece izleyebileceğiniz güzel bir film.

IMDB puanı: 5.4
Gösterim yılı: 2016
Süresi: 1 saat 51 dakika
Türü: komedi, dram
Yönetmen: Çağan Irmak
Oyuncular: Halil Sezai Paracıkoğlu, Büşra Pekin, Suzan Aksoy, Tarık Pabuçcuoğlu, Özge Borak, Cem Kurtoğlu, Ayşe Tunaboylu, Güngör Bayrak, Kadriye Kenter, Defne Yalnız, Rahmi Dilligil